Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення товарів належної якості Клієнт робить копію товарного чека. На зворотному боці вказує причину повернення або обміну. У разі повернення необхідно зазначити ПІБ та номер власника картки ПриватБанку. (Гроші на картку ПриватБанку повертаємо протягом 3-5 днів). Після відправлення зателефонуйте нам та повідомте номер декларації, повідомлення ми не приймаємо! Транспортні витрати — за рахунок клієнта. У випадках, коли покупець здійснює дистанційне повернення товару (за допомогою кур'єра або поштової служби), повернення коштів відбувається шляхом переказу на картку ПриватБанку клієнта, при цьому всі витрати оплачує клієнт.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.