-20%
Моя перша абетка Ч1 Навчальний посібник Вашуленко О. В. Освіта
80 ₴
64 ₴
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 500 грн
- В наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 9786176562849
+380 (67) 287-53-36
Магазин самовивіз з 10.00-19.00- +380 (98) 275-96-28Магазин самовивіз з 10.00-19.00
- +380 (66) 287-37-32Менеджер с 11.00 до 18.00
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Вашуленко О. В., Прищепа О. Ю. Моя перша абетка : навчальний посібник для дітей старшого дошкільного віку у 2-х частинах. — К : Видавничий дім «Освіта», 2013. — 64 с. х 2.
Навчальний посібник «Моя перша абетка» (у 2-х частинах) призначений для занять із дітьми старшого дошкільного віку, які готуються до школи. Він може бути використаний на заняттях із навчання грамоти дітей у дошкільному закладі та під час індивідуальної роботи з дитиною вдома.
Перша частина посібника складається з добуквеного і буквеного періодів. Вправи і завдання добуквеного періоду мають на меті: ознайомити дітей із поняттями слово, речення, звуки мовлення, голосні й приголосні звуки, тверді й м'які які приголосні, склад, наголос, дати їм загальне уявлення про наголошений і ненаголошений склад. Буквений період цієї частини посібника передбачає ознайомити дітей з усіма голосними та деякими приголосними літерами українськими мови (загалом – 12), знання яких дає можливість оволодіти початковими навичками читання.
Друга частина посібника призначений для ознайомлення дошкільників із рештою літер української абетки, розвитку фонематичного слуху і зв'язку язного мовлення, збагачення словникового запасу дитини, удосконалення умінь здійснювати звуковий аналіз слів і навичок читання.
У посібнику запропоновано рекомендації, методичні підказки та поради, що допоможуть організувати роботу з дитиною щодо оволодіння нею елементів грамоти і навичками читання не тільки педагогам дошкільних закладів, а й батькам.
«Моя перша абетка» відповідає вимогам Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм із розвитку, виховання і навчання дітей 5-6 років, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.
До посібника розроблені робочі зошити для підготовки до навчання письма (авт. О. В. Вашуленко, О. Ю. Прищепа). Разом із посібником вони становлять навчально-методичний комплект для дітей старшого дошкільного віку.
Посібник «Моя перша абетка» допоможе педагогам і батькам грамотно і цікаво для дитини організувати заняття з читання.
Запровадження обов'язкової дошкільної освіти для дітей з 5 років, оновлення програм для дошкільних закладів стимулювало створення нових матеріалів виховного і навчального спрямування. Одним із таких є навчальний посібник «Моя перша абетка».
Посібник призначений для занять (групових та індивідуальних) із дітьми старшого дошкільного віку, які готуються до школи. Зміст його охоплює вимоги програм «Впевнений старт» і «Дитина» та відповідає віковим особливостям і можливостям дітей 5-6-річного віку.
На відміну від інших існуючих авторських посібників із навчання елементів грамоти дітей дошкільного віку, посібник «Моя перша абетка» складається з двох частин. Це зумовлено тім, що за вимогами чинних програм із розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку передбачається: ознайомлення дітей шостого року життя з буквами, які позначають голосні звуки [а], [про], [е], [у], [і], [і] та деякими буквами алфавіту, які позначають приголосні звуки [м], [н], [н'], [л], [л'], [в], [з], [з'], [до]; формування початкових умінь читати. Ці завдання реалізуються у першій частині посібника.
Перша частина посібника складається з добуквеного і буквеного періодів. Вправи і завдання добуквеної частини мають на меті: ознайомити дітей із поняттями слово, речення, звуки мовлення, голосні й приголосні звуки, тверді й м'які які приголосні, склад, наголос, дати їм загальне уявлення про наголошений і ненаголошений склад; учити основного способу читання. Представлене тут тими зайняти охоплюють різні сфери життєдіяльності дитини. На добуквений період відведено 19 сторінок, що дає можливість організувати, як мінімум 19 зайняти.
Ознайомлення дошкільників із рештою літер української абетки, розвиток фонематичного слуху і зв'язку язного мовлення, збагачення словникового запасу дитини, удосконалення умінь здійснювати звуковий аналіз слів та навичок читання чинними програмами пропонується розпочинати, враховуючи індивідуальні здібності, можливості, інтереси дитини і бажання їхніх батьків. Саме для цього призначений друга частина абетки. Такий підхід дає можливість організувати навчання дитини дошкільного віку відповідно до її індивідуальних здібностей, можливостей та інтересів.
Ознайомлення з буквами як знаками передачі звуків на письмі здійснюється за принципом частотності вживання відповідних звуків в усним мовленні.
Посібник містить багато цікавих, різнотипних, розвивальних, пізнавальних завдань, які доступні можливостям дітей 5-6-річного віку. У посібнику запропоновано низку завдань, у тому числі й творчих, які передбачають цілеспрямоване формування у дітей певних мовленнєвих навичок і вмінь: чіткої й правильної звуковимови, доречного й усвідомленого добору слів, використання слів у відповідній граматичній формі, збагачення словникового запасу, побудова зв'язку язних висловлювань та ін. Запропоновані тими для спілкування допомагатимуть дітям пізнавати навколишній світ, орієнтуватись у ньому, сприятимуть формування відповідного ставлення до різних явищ. Крім цього, зміст завдань передбачає поєднання різних видів діяльності; завдання мають ігровий характер, що відповідає пізнавальним потребам дошкільнят, і спрямовані на їхній усебічний розвиток.
Зацікавлять дітей вдало дібрані загадки, скоромовки, вірші, оповідання. Важливо зазначити те, що автори посібника пропонують багато цікавих віршів, загадок, скоромовок відомих і сучасних поетів.
Кольорові предметні малюнки дають можливість навчати дітей аналізувати предмети за формою, розміром, кольором, добирати до них слова-ознаки, складати речення і коротенькі описи. За сюжетними малюнками діти складають окремі речення, які можна поєднувати у невеликі зв'язку язні розповіді. Більші можливості для розвитку в дітей зв'язку язного мовлення дають ілюстрації до казок і серії сюжетних малюнків.
У посібнику запропоновано рекомендації «Як працювати з посібником»; «Методичні підказки». Це дасть можливість дорослим користувачам ознайомитися із специфікою побудови посібника, допоможе організувати роботу з дитиною.
Методичні поради щодо роботи з навчальним та ілюстративним матеріалом на сторінках посібника допоможуть організувати роботу не тільки вихователям дошкільних закладів, а й батькам.
Використання навчального посібника «Моя перша абетка» зробить заняття цікавими, різноманітними й очікуваними завдяки відповідно дібраним вправам і завданням, ілюстративному та мовленнєвому матеріалу.
Навчальний посібник «Моя перша абетка» (у 2-х частинах) призначений для занять із дітьми старшого дошкільного віку, які готуються до школи. Він може бути використаний на заняттях із навчання грамоти дітей у дошкільному закладі та під час індивідуальної роботи з дитиною вдома.
Перша частина посібника складається з добуквеного і буквеного періодів. Вправи і завдання добуквеного періоду мають на меті: ознайомити дітей із поняттями слово, речення, звуки мовлення, голосні й приголосні звуки, тверді й м'які які приголосні, склад, наголос, дати їм загальне уявлення про наголошений і ненаголошений склад. Буквений період цієї частини посібника передбачає ознайомити дітей з усіма голосними та деякими приголосними літерами українськими мови (загалом – 12), знання яких дає можливість оволодіти початковими навичками читання.
Друга частина посібника призначений для ознайомлення дошкільників із рештою літер української абетки, розвитку фонематичного слуху і зв'язку язного мовлення, збагачення словникового запасу дитини, удосконалення умінь здійснювати звуковий аналіз слів і навичок читання.
У посібнику запропоновано рекомендації, методичні підказки та поради, що допоможуть організувати роботу з дитиною щодо оволодіння нею елементів грамоти і навичками читання не тільки педагогам дошкільних закладів, а й батькам.
«Моя перша абетка» відповідає вимогам Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм із розвитку, виховання і навчання дітей 5-6 років, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.
До посібника розроблені робочі зошити для підготовки до навчання письма (авт. О. В. Вашуленко, О. Ю. Прищепа). Разом із посібником вони становлять навчально-методичний комплект для дітей старшого дошкільного віку.
Посібник «Моя перша абетка» допоможе педагогам і батькам грамотно і цікаво для дитини організувати заняття з читання.
Запровадження обов'язкової дошкільної освіти для дітей з 5 років, оновлення програм для дошкільних закладів стимулювало створення нових матеріалів виховного і навчального спрямування. Одним із таких є навчальний посібник «Моя перша абетка».
Посібник призначений для занять (групових та індивідуальних) із дітьми старшого дошкільного віку, які готуються до школи. Зміст його охоплює вимоги програм «Впевнений старт» і «Дитина» та відповідає віковим особливостям і можливостям дітей 5-6-річного віку.
На відміну від інших існуючих авторських посібників із навчання елементів грамоти дітей дошкільного віку, посібник «Моя перша абетка» складається з двох частин. Це зумовлено тім, що за вимогами чинних програм із розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку передбачається: ознайомлення дітей шостого року життя з буквами, які позначають голосні звуки [а], [про], [е], [у], [і], [і] та деякими буквами алфавіту, які позначають приголосні звуки [м], [н], [н'], [л], [л'], [в], [з], [з'], [до]; формування початкових умінь читати. Ці завдання реалізуються у першій частині посібника.
Перша частина посібника складається з добуквеного і буквеного періодів. Вправи і завдання добуквеної частини мають на меті: ознайомити дітей із поняттями слово, речення, звуки мовлення, голосні й приголосні звуки, тверді й м'які які приголосні, склад, наголос, дати їм загальне уявлення про наголошений і ненаголошений склад; учити основного способу читання. Представлене тут тими зайняти охоплюють різні сфери життєдіяльності дитини. На добуквений період відведено 19 сторінок, що дає можливість організувати, як мінімум 19 зайняти.
Ознайомлення дошкільників із рештою літер української абетки, розвиток фонематичного слуху і зв'язку язного мовлення, збагачення словникового запасу дитини, удосконалення умінь здійснювати звуковий аналіз слів та навичок читання чинними програмами пропонується розпочинати, враховуючи індивідуальні здібності, можливості, інтереси дитини і бажання їхніх батьків. Саме для цього призначений друга частина абетки. Такий підхід дає можливість організувати навчання дитини дошкільного віку відповідно до її індивідуальних здібностей, можливостей та інтересів.
Ознайомлення з буквами як знаками передачі звуків на письмі здійснюється за принципом частотності вживання відповідних звуків в усним мовленні.
Посібник містить багато цікавих, різнотипних, розвивальних, пізнавальних завдань, які доступні можливостям дітей 5-6-річного віку. У посібнику запропоновано низку завдань, у тому числі й творчих, які передбачають цілеспрямоване формування у дітей певних мовленнєвих навичок і вмінь: чіткої й правильної звуковимови, доречного й усвідомленого добору слів, використання слів у відповідній граматичній формі, збагачення словникового запасу, побудова зв'язку язних висловлювань та ін. Запропоновані тими для спілкування допомагатимуть дітям пізнавати навколишній світ, орієнтуватись у ньому, сприятимуть формування відповідного ставлення до різних явищ. Крім цього, зміст завдань передбачає поєднання різних видів діяльності; завдання мають ігровий характер, що відповідає пізнавальним потребам дошкільнят, і спрямовані на їхній усебічний розвиток.
Зацікавлять дітей вдало дібрані загадки, скоромовки, вірші, оповідання. Важливо зазначити те, що автори посібника пропонують багато цікавих віршів, загадок, скоромовок відомих і сучасних поетів.
Кольорові предметні малюнки дають можливість навчати дітей аналізувати предмети за формою, розміром, кольором, добирати до них слова-ознаки, складати речення і коротенькі описи. За сюжетними малюнками діти складають окремі речення, які можна поєднувати у невеликі зв'язку язні розповіді. Більші можливості для розвитку в дітей зв'язку язного мовлення дають ілюстрації до казок і серії сюжетних малюнків.
У посібнику запропоновано рекомендації «Як працювати з посібником»; «Методичні підказки». Це дасть можливість дорослим користувачам ознайомитися із специфікою побудови посібника, допоможе організувати роботу з дитиною.
Методичні поради щодо роботи з навчальним та ілюстративним матеріалом на сторінках посібника допоможуть організувати роботу не тільки вихователям дошкільних закладів, а й батькам.
Використання навчального посібника «Моя перша абетка» зробить заняття цікавими, різноманітними й очікуваними завдяки відповідно дібраним вправам і завданням, ілюстративному та мовленнєвому матеріалу.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Видавництво Освіта |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Мова видання | Українська |
Кількість сторінок | 64 |
ISBN | 978-617-656-284-9 |
Основні атрибути | |
Вікова група | Від 5 років |
Вивчення мови | Український |
Ілюстрації | Кольорові |
Обкладинка | М'яка обкладинка |
Інформація для замовлення
- Ціна: 64 ₴