Кошик
2883 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку ее график работы с 10.00 до18.00.

+380 (67) 287-53-36
+380 (98) 275-96-28
"Книжечка" ЗБІР ЗАМОВЛЕННЯ 3-5 РОБОЧИХ ДНІ
Кошик

Шпаргалка для студента Економічний аналіз №74 Торсінг

25 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 500 грн

  • В наявності
  • Код: 8580
Шпаргалка для студента Економічний аналіз №74 Торсінг
Шпаргалка для студента Економічний аналіз №74 ТорсінгВ наявності
25 ₴
+380 (67) 287-53-36
Магазин самовивіз з 10.00-19.00
  • +380 (98) 275-96-28
    Магазин самовивіз з 10.00-19.00
+380 (67) 287-53-36
Магазин самовивіз з 10.00-19.00
  • +380 (98) 275-96-28
    Магазин самовивіз з 10.00-19.00
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Шпаргалка для студента. Економічний аналіз № 74

Зміст:

1. Економічний аналіз як галузь економічної науки; 2. Основні етапи розвитку економічного аналізу; 3. Економічний аналіз в умовах ринкової економіки; 4. Господарська діяльність як предмет економічного аналізу; 5. Основні категорії аналізу. Ресурси, фактори чинники,, резерви виробництва, їх класифікація; 6. Завдання економічного аналізу; 7. Види та напрямки економічного аналізу; 8. Оперативний аналіз; 9. Перспективний аналіз; 10. Управлінський аналіз; 11. Фінансово ― економічний аналіз; 12. Порівняльний аналіз; 13. Функціонально ― вартісний аналіз; 14. Основні принципи економічного аналізу; 15. Зв'язок економічного аналізу з іншими науковими дисциплінами; 16. Метод економічного аналізу Класифікація методів; 17. Аналітичний метод і принципи аналітичного дослідження; 18. Елімінування як принцип розрахунку впливу факторів. Ланцюгові підстановки, прийом абсолютних і відносних різниць; 19. Порівняння та його суть застосування в аналізі, прийом забезпечення порівняння даних; 20. Моделювання види моделей та їх використання в аналізі; 21. Балансові зіставлення і сальдовий прийом; 22. Статистичні методи, що застосовуються в аналізі; 23. Використання табличного методу в аналізі; 24. Економіко ― математичні методи, що застосовуються в аналізі; 25. Соціологічні та інші методи, які застосовуються в економічному аналізі; 26. Інформаційна база економічного аналізу; 27. Види економічної інформації та їх класифікація; 28. Перевірка достовірності інформації. Перевірка за зовнішніми прикметами, за формою і за змістом; 29. Організація економічного аналізу на підприємствах; 30. Планування, виконання та контроль аналітичних робіт; 31. Суб'єкти і об'єкти аналізу 32. Основні етапи і послідовність проведення аналізу господарської діяльності управлінський аналіз; 33. Значення і завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг в умовах ринкових перетворень України; 34. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному і вартісному вираженні; 35. Аналіз асортименту та структури випуску продукції асортиментного ― структурні зрушення, їх аналіз; 36. Аналіз якості продукції та робіт. Аналіз сортності; 37. Аналіз виробничого браку; 38. Аналіз комплектності і ритмічності виробництва; 39. Анализ объемов и динамики реализации продукции и услуг; 40. Анализ резервов роста производства и реализации продукции; 41. Анализ численности, состава и движения рабочей силы; 42. Анализ использования рабочего времени; 43. Анализ производительности труда; 44. Анализ показателей состава, структуры и технического состояния основных средств; 45. Анализ эффективности использования основных средств; 46. Анализ эффективности использования производственных мощностей; 47. Анализ обеспеченности предприятия материальными ресурсами; 48. Анализ показателей использования сырья и материалов; 49. Анализ материалоемкости продукции, значение показателя и факторов его формирования; 50. Значение, задачи и информационное обеспечение анализа затрат на предприятии; 51. Анализ себестоимости продукции по статьям и элементам затрат; 52. Анализ материальных затрат в себестоимости продукции; 53. Анализ затрат на заработную плату и фонд оплаты труда; 54. Анализ затрат на обслуживание и управление производством; 55. Анализ затрат на 1 руб. товарной продукции; 56. Анализ себестоимости отдельных изделий. Финансовый анализ; 57. Анализ финансовых результатов деятельности предприятия; 58. Загальна схема формування фінансових результатів підприємства та їх аналізу; 59. Аналіз валового прибутку підприємства та факторів, що впливають на його зміну; 60. Аналіз фінансових результатів операційної діяльності підприємства; 61. Аналіз фінансових результатів від звичайної діяльності; 62. Аналіз показників рентабельності; 63. Виявлення і підрахунок резервів зростання прибутку і рентабельності підприємства; 64. Значення і завдання фінансового аналізу в умовах ринкових відносин. Загальна оцінка фінансового стану підприємства.

Характеристики
Основні
ВиробникТорсинг
Країна виробникУкраїна
Вид палітуркиМ'який
ВидДовідник
ТематикаСтудентам, аспірантам
Мова виданняУкраїнська
Кількість сторінок32
Інформація для замовлення
  • Ціна: 25 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner