
4 клас Українська мова та читання Підручник (за програмою О.Савченко) Частина2 Савчук А. ПіП
350 ₴
280 ₴
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн
- В наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 9789660738317
- +380 (63) 380-66-04Магазин самовивіз з 11.00-18.00
- +380 (66) 287-37-32Менеджер с 11.00 до 18.00
- На чому зроблено авторський акцент у створенні підручника?
Авторський акцент у створенні підручника зроблено на розвитку критичного мислення та формуванні ключових компетентностей учнів 4-го класу, що забезпечується:
— наявністю завдань, які спрямовані на розвиток критичного мислення, створення передумов для активної участі дитини у процесі пізнання, а також завдання, які сприяють формуванню в учнів ціннісного ставлення до світу, розвитку власних здібностей, нахилів, творчості в діяльності;
— наявністю завдань, які ґрунтуються на досвіді учнів та пов’язані з реальними життєвими потребами і зацікавленнями, забезпечують практико орієнтоване опрацювання теоретичного матеріалу; формують здатність практично діяти, забезпечують практичне застосування отриманих знань, вмінь і навичок з метою розв’язання проблем повсякденного життя у класі, родині, суспільстві.
- Як у підручнику реалізовано ідеї НУШ?
Наявність завдань, які сприяють:
— активній взаємодії учасників освітнього процесу, комунікації та розвитку мовлення (робота в парах, групах, інсценізація, театралі-зація, розігрування діалогів)
— розвитку вмінь і навичок практично діяти (створення медіапро-дуктів (плакатів, буклетів, коміксів, мультфільмів, сценаріїв, афіш тощо); отримання матеріалів з різних джерел та їх застосування; вміння знаходити матеріал з різних джерел на задану тему)
розвитку критичного мислення, порівняння, аналізу (аналіз отриманої інформації та перевірка її достовірності, робота з таблицями, складання асоціативних кущів, павутинок, ланцюжків)
— узагальненню та розвитку творчості (створення «хмар» та «стіни» слів, лепбуків, проєктів тощо)
- Які є авторські знахідки, що вирізняють підручник серед інших?
— Реалізація інтегрованого підходу та міжпредметних зв’язків у змісті підручника (подано завдання й інформаційний матеріал для дослідження певної програмової теми, що передбачає використання міжпредметних зв’язків. Запропоновані завдання та тексти вправ забезпечують інтегрування навчального матеріалу з різних освітніх галузей).
— Дотримання наступності щодо раніше вивченого навчального матеріалу (запропоновані завдання і питання, спрямовані на актуалізацію раніше набутих знань й умінь школярів.
— Забезпечення диференційованого підходу до навчання, індиві-дуалізації освітнього процесу (запропоновані завдання різні за рівнем складності, подано завдання на вибір, запропоновано дослідні завдання для проведення досліджень, завдання для організації навчальної діяльності учнів із різними здібностями і навчальними можливостями).
— Наявність інтерактивної підтримки (запропоновано медіа-тексти та завдання до них на розрізнення видів медіа за джерелами і способами одержання інформації, формулювання висновків за прочитаним і побаченим; використовуються QR-коди з медіатекстами, які доповнюють зміст текстів, є додатковим матеріалом для досліджень та забезпечують інтеграцію між освітніми галузями, а також дають змогу сканувати звичайною камерою смартфона велику кількість інформації за короткий час).
- Яке методичне забезпечення планується згодом як супровід підручника?
- Календарне планування
- методичні рекомендації для вчителя, конспекти уроків
- презентації до всіх уроків (електронний варіант)
- «Діагностичні роботи з української мови та читання» та «Бланки оцінювання результатів діагностичних робіт»
Основні | |
---|---|
Виробник | Видавництво «Підручники і посібники» |
Країна виробник | Україна |
Вид палітурки | Твердий |
Вид | Підручник |
Стан | Новий |
Тематика | Школярам, абітурієнтам |
Мова видання | Українська |
Кількість сторінок | 160 |
Рік видання | 2021 |
ISBN | 9789660738317 |
Навчальний період | Початкова школа (1-4 клас) |
- Ціна: 280 ₴