Кошик
2691 відгук

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку ее график работы с 10.00 до18.00.

+380 (67) 287-53-36
+380 (67) 287-53-36
"Книжечка"
Кошик
-20%

4 клас Українська мова та читання Підручник (за програмою О.Савченко) Частина2 Савчук А. ПіП

350 ₴

280 ₴

Показати оптові ціни

Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: 9789660738317
4 клас Українська мова та читання Підручник (за програмою О.Савченко) Частина2 Савчук А. ПіП
4 клас Українська мова та читання Підручник (за програмою О.Савченко) Частина2 Савчук А. ПіПВ наявності
350 ₴280 ₴
+380 (67) 287-53-36
Менеджер ОПТ с 10.00 до18.00
  • +380 (67) 287-53-36
    Магазин самовивіз з 10.00-19.00
+380 (67) 287-53-36
Менеджер ОПТ с 10.00 до18.00
  • +380 (67) 287-53-36
    Магазин самовивіз з 10.00-19.00
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
  1.   На чому зроблено авторський  акцент у створенні підручника?

Авторський акцент у створенні підручника зроблено на розвитку критичного мислення та формуванні ключових компетентностей учнів 4-го класу, що забезпечується:

— наявністю завдань, які спрямовані на розвиток критичного мислення, створення передумов для активної участі дитини у процесі пізнання, а також завдання, які сприяють формуванню в учнів ціннісного ставлення до світу, розвитку власних здібностей, нахилів, творчості в діяльності;

—  наявністю завдань, які ґрунтуються на досвіді учнів  та пов’язані з реальними життєвими потребами і зацікавленнями, забезпечують практико орієнтоване опрацювання теоретичного матеріалу; формують здатність практично діяти, забезпечують практичне застосування отриманих знань, вмінь і навичок з метою розв’язання проблем повсякденного життя у класі, родині, суспільстві.

  1. Як у підручнику реалізовано ідеї НУШ?

Наявність завдань, які сприяють:

— активній взаємодії учасників освітнього процесу, комунікації та розвитку мовлення (робота в парах, групах, інсценізація, театралі-зація, розігрування діалогів)

—  розвитку вмінь і навичок практично діяти (створення медіапро-дуктів (плакатів, буклетів, коміксів, мультфільмів, сценаріїв, афіш тощо); отримання матеріалів з різних джерел та їх застосування; вміння знаходити матеріал з різних джерел на задану тему)

розвитку критичного мислення, порівняння, аналізу (аналіз отриманої інформації та перевірка її достовірності, робота з таблицями, складання асоціативних кущів, павутинок, ланцюжків)

—  узагальненню та розвитку творчості (створення «хмар» та «стіни» слів, лепбуків, проєктів тощо)

  1.   Які є авторські знахідки, що вирізняють підручник серед інших?

— Реалізація інтегрованого підходу та міжпредметних зв’язків у змісті підручника (подано завдання й інформаційний матеріал для дослідження певної програмової теми, що передбачає використання міжпредметних зв’язків. Запропоновані завдання та тексти вправ забезпечують інтегрування навчального матеріалу з різних освітніх галузей).

— Дотримання наступності щодо раніше вивченого навчального матеріалу (запропоновані завдання і питання, спрямовані на актуалізацію раніше набутих знань й умінь школярів.

— Забезпечення диференційованого підходу до навчання, індиві-дуалізації освітнього процесу (запропоновані завдання різні за рівнем складності, подано завдання на вибір, запропоновано дослідні завдання для проведення досліджень, завдання для організації навчальної діяльності учнів із різними здібностями і навчальними можливостями).

—  Наявність інтерактивної підтримки (запропоновано медіа-тексти та завдання до них на розрізнення видів медіа за джерелами і способами одержання інформації, формулювання висновків за прочитаним і побаченим; використовуються QR-коди з медіатекстами, які доповнюють зміст текстів, є додатковим матеріалом для досліджень та забезпечують інтеграцію між освітніми галузями, а також дають змогу сканувати звичайною камерою смартфона велику кількість інформації за короткий час).

  1. Яке методичне забезпечення планується згодом як супровід підручника?
  •   Календарне планування
  •   методичні рекомендації для вчителя, конспекти уроків
  •   презентації до всіх уроків (електронний варіант)
  •   «Діагностичні роботи з української мови та читання» та «Бланки оцінювання результатів діагностичних робіт»
Характеристики
Основні
ВиробникВидавництво «Підручники і посібники»
Країна виробникУкраїна
Вид палітуркиТвердий
ВидПідручник
СтанНовий
ТематикаШколярам, абітурієнтам
Мова виданняУкраїнська
Кількість сторінок160
Рік видання2021
ISBN9789660738317
Навчальний періодПочаткова школа (1-4 клас)
Інформація для замовлення
  • Ціна: 280 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner